No tolero...tenir un món al cap...
...i no poder-lo deixar anar.
O sigui que la manera que s'ha m'ha ocorregut per plasmar la idea ha estat escriure-la aquí abans que se me'n vagi del cap. Miraré de no fer cap spoiler per si algun jugador meu ho llegeix.
La qüestió rau en la campanya que estic pensant per jugar a Rifts:
0.- Valorar iniciar la campanya durant la Juicer Uprising. Això ha d'enmarcar l'actitut de la CS vers els PJ i donar a conèixer els motius del perquè de la guerra de Tolkeen. Aquí també serviria per fer algunes aventures per Lone Star (Desmond Bradfort?) i el Nou Oest.
1.- En mig de la guerra de Tolkeen, seguint la Creu d'Erebus (uns extranya constal·lació), els PJ buscaran una base on s'amaga una poderosa arma Pre-Rifts.
1.1.- Encontres amb la 5ena columna. Chi-town Burbs.
1.2.- Rescat en un Rusc Xitixic.
1.3.- Transport de presoners en el Death Head.
1.4.- Camps de concentració - Els Cyber Cavallers es dispersen.
1.5.- Àngels i dimonis a Tolkeen.
1.6.- La FdlM hi té molt a dir (lliutes internes).
1.7.- L'illa misteriosa dels Splughorth.
1.8.- Els Pirates Horune.
1.9.- El Cofre Negre.
1.10.- ARCHIE III.
2.- ARCHIE VII - Portal cap a Phase III.
3.- Phase III
3.1.- Invasió Mecanòide (?)
3.2.- Woormwood (?)
4.- Les guerres Dimoni (?).
5.- El retorn.
5.1.- El final de la guerra - el setge definitiu.
5.2.- Aftermath
5.3.- La fi de la màgia
5.4.- Els dimonis contra-ataquen (?).
Sobretot la part final (de fet a partir del punt 2) encara no la tinc gaire clara per què em falten alguns manuals per llegir.
2 comentaris:
No tolero.... el rifts. Ecs, quina urticària.
Juajua!! Au va! Sí és boníssim! Lo que no entenc és per què no t'agrada:
1) Té una ambientació plena de possibilitats, gens limitada.
2) El sistema de joc és tan laxe que et permet fer lo que vulguis.
No li veig el problema... :)
Publica un comentari a l'entrada