dimecres, de setembre 03, 2008

No Tolero...en Pere Mas


A l’estiu tota cuca viu, i a més, en Pere Mas passa a ser el director dels Matins de Catalunya Radio. No dubto de la professionalitat i trajectòria radiofònica d’aquest senyor. Ans al contrari, estic segur que si està on està, és per que ha fet els mèrits suficients. Ara bé, com a locutor i presentador, no m’agrada gens. Els seus comentaris són grisos, normalment negatius, i sovint porta la contraria als seus col·laboradors, quan no els rebaixa o humilia –o directament els insulta– amb alguna brometa desafortunada. Si és que fins i tot quan vol ser graciós molesta.


I per postres, el Senyor Bassas no torna...on anirem a parar...















Sr. Bassas, el trobarem a faltar.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo afegiria a la llista:

Llucià Ferrer ("On vols anar a parar" Catalunya Radio tardes) -per sort aquest estiu l'han substituït uns nois molt trempats... que s'hi quedin!-.

Vador Llador ("Fricandó matiner"???).

Tots tres tenen l'estil similar, són "els guays" i els convidats i col·laboradors han d'aguantar les brometes estúpides que els van fent constantment. Per ser graciós no fa falta fer de menys als demés, d'acord?

Oriol ha dit...

Jo tampoc tolero en Pere Mas i el seu "sobradisme" i "catalanisme fàcil".

Xavier Martí i Picó ha dit...

Home, no sé, si es tan "malomaloso", però jo també prefería l'altre espatllaorelles ;OP
Ei, que no ho dic amb mala intenció, és que a mi, en general, no m'agrada massa la radio.